woensdag 24 juli 2013

Ravelry projecten

Meer en meer gebruik ik het internet voor het haken. Facebook wilde ik eerst niet maar nu ben ik daar toch ook meer actief geworden. De ontdekking daar waren eigenlijk de groepen waar je lid van kan worden en ik ben lid geworden de groep haken en haakpatronen. Continue vraag ik me af, is het wel interessant om dit te melden? Maar nu met haken vind ik het leuk om te zien wat anderen maken en daaruit krijg ik inspiratie om zelf weer wat te maken en te publiceren. Ja!, ik doe het ik publiceer het :-)

Al mijn projecten houd ik bij op de website van Ravelry. Super goed om alles bij te houden en nieuwe projecten te vinden om te maken. Je moet wel lid zijn om gebruik te kunnen maken van deze site.

Hieronder mijn poppetje dat ik heb gemaakt van een mooi patroon van Vanja. Het patroon staat op haar blog AmigurimiBB er is ook een Nederlandse vertaling op het blog Cute amigurumi. Persoonlijk vond ik het hoofd wat te groot worden dus heb ik het al hakenderwijs zelf aangepast en kleiner gehaakt.




Nu aan een nieuwe projecten begonnen, ja meerdere tegelijk. 

 Deze Barefoot Sandels, probeer ik van de foto na te maken.


Geïnspireerd door een medehaakster op de Facebookgroep heb ik het blad Patricia Creatief gekocht.
Jawel een blad dat Patricia Creatief heet, dat is toch grappig! 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen